A Magyarországon három éve működő WizzAir légitársaság jelenleg a legnagyobb utasforgalmat bonyolítja le a budapesti repülőtéren; az elmúlt 12 hónapban 3,3 millió utast szállított, és a diszkont társaságok közül az összes kapacitás 31%-t produkálta, megelőzve ezzel a többi vetélytársát. Jelenleg Budapestről 21 célállomás érhető el. A nyári menetrendben heti járatszámot bővítettek Rómába, Párizsba, Eindhovenbe, és Londonba. Októbertől a társaság heti négy alkalommal ismét indítja néhány éve leállított milánói járatait, amelyet jelentős akció kísér: július 31-ig, illetve a készlet erejéig ezer darab jegyet 1000 forintért foglalhatnak az utasok az olasz városba.
A WizzAir – ahogy a piac is – jelentős változások előtt áll. A cég menedzsmentjében bekövetkezett személyi változások is a távlati bővülést szolgálják: az új kereskedelmi igazgató helyettes a korábban easyJet kötelékeiben dolgozó John Stephenson, az üzemelési vezérigazgató helyettes, pedig Luke Farajallah, aki jelenlegi pozícióját megelőzően az easyJet-nél és British Airways-nél töltött be különböző üzemelési menedzsment poziciókat mielőtt a WizzAir-hez igazolt át. Két nagy vetélytársát illetően a vállalat vezérigazgatója, Váradi József úgy véli: a Malév pozícióinak jelentős átstrukturálásával tudna csak versenyképes maradni, a SkyEurope budapesti működését pedig hosszú távon kérdésesnek tartja. A Ryanair tekintetében, akivel régóta versenyhelyzetben van a WizzAir Lengyelországban, a vezérigazgató úgy nyilatkozott, hogy ha sikerül a társaságnak költségeit tovább csökkenteni, akkor van esélyük a növekedésre. Egyébként úgy látja, a Ryanair nem folytat olyan agresszív politikát Magyarországon, mint Krakkóban, inkább jelentős berepülő légitársaságként üzemel majd - írja a Turizmus online.
A cég milánói járataira itt foglalhatunk jegyet.